torsdag 6. februar 2014

"Tapasisering"...

-er på planen min idag...
Det skal kokeleres og organiseres til klubbkveld...
-med "Tapas" på menyen...
Jeg overlevde gårdagens tannlegebesøk...
-kan vel slå fast at de to timene der var ingenting mot "etterpå tiden"...
Paracet er igrunnen mer viktig en mat for meg akkurat nå...
(-slik blir det noen dager...i følge tannlegen..-hun anbefalte å ha dem lett tilgjengelig denne helgen..)
3 tenner ut, -nedsliping av fire tenner og feste av midlertidig plastsak imellom...
-hun har liksom vert å rotet i hele underkjeven...-tannkjøtt og det hele...
(-klart det gjør vondt...)

Nå er det merkelig, -for høyt og litt trangt..-føles "feil" å bite sammen tennene...
-men det venner en seg til etter hvert... -ifølge tannlegen...

Dette er ukens fridag...-hele dagen til rådighet til "Tapasisering"... -nesten... 
-personalmøtet må jeg jo på.... 
Det er gøy å lage ny mat...-eksperimentere litt...
-jeg har plukket ut en del oppskrifter på ting jeg skal lage....
Siden alt er i små portioner og mye skal marineres osv. før steking..
-kan jeg disponere litt som jeg selv vil...




   
Ha en flott dag :)
 

2 kommentarer:

  1. Stackars dej inget vidare att ha ont , men det blir ju bra till slut . Ha nu så trevligt ikväll med klubben.

    SvarSlett
    Svar
    1. Nej inte något kul alls... -men när jag passar på att vara upptagen med något, känns det mindre... Ha en fin kväll du med...-vi hörs :)

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...