fredag 21. februar 2014

Håp...

-om lysere tider...-og en smule vår forventning lå i kortene igår...
Jeg måtte jo bare ut å ta bilde...
-klokken var 18 + litt...

 Jeg håpet det skulle fortsette med finvær resten av uken...
-men neida, -normalværet var på plass igjen idag...

Jeg tok kameraet med en snartur oppom til Frk. Bumpen også...
-hun måtte jo få "bursdags pakken" sin...

Så glad ble hun...
-og var ellers veldig opptatt av prinsesser....
 Hun var skikkelig oppglødd etter barneselskapet...
-og alt det fine hun hadde fått måtte jo vises frem...

Tror nok besto si "liten flis" hadde en superfin bursdag...

Jeg skulle videre på klubb...-og der ble det jo alt for mye god mat som vanlig...
-og deretter problem med nattesøvnen... -også som vanlig... 

Ville'ke ungått det for alt i verden... -klubb er bare så kjempe koselig :) 
   
Nå er det langhelg... -og kanskje jeg får gjort litt nyttigt denne gangen...
(-det er jo alltid saker på vent her...-noen på overmoden vent også....)

3 kommentarer:

  1. Är mycket avundsjuk på den utsikten du har.

    SvarSlett
  2. Ja, den är fin Helen...-själv om jag inte tittar så mycket på den i vanliga fall...-tar en bild på fina dagar, annars så är den liksom bara där...

    SvarSlett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...