mandag 3. februar 2014

I helgen...

-ble det omsider tid til å se på flere biler, -teste ut litt mer grundig hva jeg ønsket meg..
-og endelig avgjørelse ble tatt...
Jeg landet på en fiesta..
Om det er drømmebilen er jeg ikke sikker på...-enda...
-jeg tror faktisk aldri jeg hadde blitt skråsikker uansett hvilken bil jeg vurderte...
-eller hvor lenge jeg hadde fundert på det...

Det er bare sånn...-en stor avgjørelse liksom... -det å skulle velge...

 Jeg har i tillegg fått krysset av begge "hjelpe med tapetisering" jobbene denne helgen...
-hatt kvalitetstid med overnatting hos Nyeste Bumpen... 
+ hatt her-boende del av "flokken min" på middagsbesøk...
(-julemiddag i februar går så fint så...)

Nå er jeg relativt klar for en ny uke...

 Det blir nok en travel uke dette også... 
-men etter den kanskje jeg kan få utført noen av mine egne ting på vent...
(-for.x de jeg noterte på lappen på kjøleskapet...)

Denne uken byr på telefoner og ordning av saker med bilkjøpet...
-jobbing selvfølgelig...
Tannlege, -trekking av tenner (3 stk)...-huff som jeg gruer meg :( 
-et personalmøte...
Klubb hos meg!!!
-så forhåpentligvis henting av nye bilen... -og jobbehelg...

-og jeg som ikke liker "må og skal" :o

Ønsker alle en fin ny uke...
-til min glede merkes det at kveldene har blitt bittelitt lengre...-snart er det vår :)
  

4 kommentarer:

  1. Då har du haft fullt upp i helgen , kul att du har hittat en bil som du vill ha, lycka till med bilköpet.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, denna helgen blev aktiv...-men bra med alt som är färdigt...
      Jag blir helt säkert nöjd med nya bilen...-köra den på vägarna här blir nog lite otäckt i början... -den är ju bredare änn min gamla...

      Slett
  2. plöfsade upp i snön och skulle hämta posten och där låg ju ett vykort , många tack.

    SvarSlett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...