torsdag 27. februar 2014

Midtveis...

-og vel så det...-i nye uken :o
Her går det fort i svingene..
-jeg fikk ryddet opp utendørs lørdag... -var avgårde å kjøpte et par sekker ved også...
 Søndag feiret vi Frk. Bumpen...
-og jeg sa opp mitt forhold med denne...
 Det gikk veldig bra i tre hele dager...-men så...-igår kveld :/ (-det er ikke så enkelt...)
-etter 3 og 1/2 dag ganske nøyaktig...

Jeg sparte noen kroner på forsøket...
-og har lyst å forsøke på nytt...
(-om ikke akkurat i skrivende stund :( )
Andre klarer det jo...-så da må det vel være mulig for meg også....

Det beste er nok  unngå andre røykere helt...-unngå folk i det store og hele...-kanskje...
-det går fint bare jeg er opptatt med ett eller annet...-hele tiden... 

De som røyker forstår kanskje dette...
-de andre som ikke ligger under for lasten skjønner sikkert ikke problemet... 
Og det er helt greit... -jeg skjønner det ikke helt selv...
Det er bare elendig å være avhengig av dette bestyret...
-man leter med lys og lykter etter mulige unnskyldninger for å røyke bare litt til :/
Jeg klarer meg jo uten...-det har jeg bevist i tre dager..-det gikk helt fint..
(-så fint at jeg liksom bare måtte bomme meg litt røyk...)
Nå tilbake på start igjen.... -med en "flau" følelse av egen elendighet :(
-jeg var ikke så tøff som jeg innbilte meg denne gangen heller....
Neste gang skal jeg ikke si ett ord om det før jeg har klart 14 dager... 
-muligens 1 mnd... -eller 1 år... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...