tirsdag 4. februar 2014

Alt vel så langt...

-men nå begynner det virkelig å krype i kroppen...tannlegeskrekk  :(
Om mindre en 12 timer ligger jeg der i stolen å gaper...usj....
 -grøss og gru...-to timer skulle det ta denne gangen...
(-det blir lenge å gape.. )
Egentlig så er jeg ikke redd for at det skal gjøre vondt... -jeg tåler det!!
Det er bare en så skrekkelig utsatt situasjon å være i...
-det er det som gjør det hele så fryktelig ubehagelig...tror jeg...

Men må man, -så må man...
-jeg får jo bare finne meg i det... 
Det er sikker mye verre for tannlegen som må jobbe inni munnen på folk....
 -det kan jo ikke være særlig morsomt...

Denne kvelden har gått med til søking på internett...
(-alt for å holde hjernen opptatt med annet...)
-en mengde ulike Tapas oppskrifter har blitt finlest og notert...
Tapas er spennende greier... -godt er det også :)
-jeg kan igrunnen ingenting om det så "søk og les" var veldig nyttig... 

Kanskje det blir et blogg innlegg om mine nye kunnskaper på området etter hvert...
-jeg har iallfall tenkt å prøve alle de nednoterte oppskriftene...
Jeg hadde jo egentlig tenkt å gå en luftetur... -men det frister ikke veldig...
(-fristet mye mer igår da jeg hadde jobbekveld og ikke kunne :/ -da var det stille og stjerneklart også)

Kan jo kanskje begynne på den nye genseren som skal strikkes...
-men først er det Grey's Anatomy tid...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...