lørdag 22. februar 2014

Fri fredagen...

-ble veldig uvirksom...
Det var avslapp som vant i kampen om timene...
-jeg var ordentlig lat...
Tenkte jo STORT på forhånd...-som vanlig...
At denne ekstra fridagen skulle nyttes til å få gjort alt mulig "på vent" saker...
-og bli produktiv med tanke på tid til "ut på tur" o.s.v også...

Istedet leste jeg lest ferdig en bok... 
-den var jo også "på vent" på en måte...
Tørket støv i bilen... -gjort på et øyeblikk...-men likevel "på vent"...
Ryddet inn i oppvakemaskinen...-og ryddet ut av den først...
-trykket på knappen for vask... -og rotet til kjøkkenet enda en gang...
For jeg bestemte meg for å lage en liten middag...
(-det var jo tidligere bestemt å spise tom fryseren...)
Bittelitt bedre plass har det altså blitt inni der nå...
-og det var jo enda en av disse "på vent" sakene...

Så ordnet jeg tomflasker, reklame og annet søppel...
-sånt blir jo også lett liggende litt "på vent" her...
Planen var å rydde/vaske ut av gamlebilen...
-men først vil jeg bruke den til å kjøre vekk litt utendørs rot jeg har liggende...
 Det ble litt for mye arbeid med det...
-ble jo sliten bare av å tenke på det... -så da satte jeg det "på vent" 

Vel...-nå er det ny dag... 
-jeg er igrunnen ikke kommet så langt i aktiviteter enda...(-mulig avslapp vinner idag også)
Ny kjøkken rydding er utført...
-jeg prøver å mote meg opp til den utendørs, -og bil ryddingen...
Det hadde vert så mye greiere om det ikke hadde vert så surt vær...
-kaldt, ekkelt og skittent å måtte ta i, -og flytte på våte saker :(

Så jeg vet ikke... -kanskje...-kanskje ikke...

Jeg vil jo nødig komme til mandag med dårlig samvittighet for en helt uvirksom helg...
-det er muligens best å rykke seg opp litt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...