torsdag 4. juli 2013

Uten ord...

-for det finnes ingen...

Min slektning som var savnet ble funnet død på tirsdag...
-han ble bare 30 år gammel...

Hvordan håndterer man slikt...
-det finnes ingen ord å si... 
-det finnes liksom ingen trøst å gi til foreldre og søsken...

Det er ikke logisk å overleve sine barn...
-ikke sine søsken heller...
Igrunnen så er det liksom ikke så logisk å overleve sine foreldre engang...
-når jeg tenker etter...
 
Jeg leser ikke nyhetene lenger... -han ble funnet og det er godt...
-selv om jeg tenkte... Åh, nei!!! -da jeg leste at noen var funnet i søket... 
-ville liksom ikke ta det innover meg helt at nå var håpet borte...
Døden er så endelig!!

Så uten ord... -men med tusen tanker til hans nærmeste...
-og alle andre berørte av dette...
Deler jeg denne linken...  


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...