onsdag 24. juli 2013

Lite tid...

-til blogging når sommer og soldagene endelig er her...
Jeg jobber... -det er jo litt kjedelig...
-men... -resterende tid nytes til aller siste solstråle.... -og litt lenger...
Nå klør det på kleggestikk på leggen... -ryggen kjennes behagelig solsvidd...
-og jeg er strålende fornøyd :)
Det har vert en nydelig dag/kveld her...
-og jeg håper finværet fortsetter en stund til...

Jeg har omsider kjøpt de etterlengtede...
 -det ble for varmt og klamt med joggesko mandag kvelden...
Nå mørkner det ute... -freden senker seg...

Jeg måtte forresten redde livet til husfreden min...
-ble litt solsvidd i vinduskarmen her en kveld, nå strutter den så frisk og grønn igjen...
Fremdeles ikke no nytt om "vente på" bumpen... -jeg venter og venter...
-syns fryktelig synd på mamma'n med magen i denne varmen...

Nå er det nok nattetid... -skal jo opp tidlig imorgen også...
 Veldig greit med dagvakt så kan kvelden nyttes til bading osv...

2 kommentarer:

  1. Är det nya dansskor till hamnfesten.. Helen

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, dom kan nog användast till det med, -men jag tänkte på vandring i Italia när dom köptes ;)

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...