lørdag 27. juli 2013

Bumpe status...

27 juli 2013...
Store Bumpen er 3 år og 64 dager gammel... ( -disse er tatt 14/6 )
Han er oppvakt... -veldig flink til å snakke... -det er lett å tro han er eldre en sine år...
-en riktig tøffing er han.. -liker Kaptein Sabeltann... -og utelek er veldig gøy...
Jeg er mormor-besto -eller Elo'Viiis...
(-som jeg ikke helt vet hvem/hva er..."da e du" -sier han når jeg spør..)

Lille Bumpen er nå 2 år og 42 dager gammel...
Han er også en tøffing...
Glad og fornøyd... -og snakker VELDIG høyt av og til...
-han er glad i å spille ball...-og liker å jobbe med saker både ute og inne...
Snakker ikke helt rent enda... -men rope på "besto" kan han...

Frk Bumpen er 1 år og 130 dager... (-17mnd og 8 dager)
Hun er den tøffeste av alle...
Full fres og utålmodig som få... -en veldig bestemt liten frk...
Glad og fornøyd for det meste... 
-men blir ilter om hun ikke klarer det hun har bestemt seg for...
Hun snakker ikke så mye, -men nå det kommer noen nye ord rett som det er...

Den nye Bumpen, -bare 3 dager gammel...
-helt ny i verden... 
Jeg gleder meg stort til å bli kjent med henne...
 -imorgen skal jeg hilse på igjen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...