mandag 1. juli 2013

Tur 3

-gikk til Alfarevatnet i går kveld...
Det har økt med +1 deltagere på turene mine til nå...
-disse var med denne gangen...
  Mine "beste blå" fungerer fint enda...
-men fikk seg en runde i vaskemaskinen etter endt tur...
Det tror jeg nesten disse behøvde mer....
-kveldens skitneste sko...
Turen gikk over haug og hammer i ganske greit terreng...
 -men det var altså litt sølete noen steder...
Skoene fikk seg en lettvask i en bekk på hjemturen...
 De ble også noen foto pauser...
-dette var målet for turen... -der tredje hull i kortet ble klippet...
 Bak ryggen vår så det slik ut...
-og nedenfor var dette...
 Det var en fin natur tur ;)
 Her var en andemor ute på svømmetrening med andungene sine...
-jeg var desverre for sen med kameraet...




 Jeg er nå halvveis i turkortet...  -og en tredjedel inn i ferien...




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...