torsdag 11. juli 2013

Ups...

-idag ble det ikke noe stemnings innlegg kl.14...
Dette siden jeg tok en tur på besøk til "min eldste" igår....
-feiret bursdag og greier...
Nei da... -jeg tuller bare ;)
Han har blitt en ivrig samler av "fludium" -og skryter såååå veldig av dette skapet sitt...

Min bursdagsfeiring var først grillmat...
 -og siden vafler med is...
Bursdags gaver fikk jeg også...
Jeg hadde jo "liksom litt" håpet at denne "vente på" Bumpen... 
-kunne tenke seg å ha bursdag samme dag som meg... -men...
Nei da...
 -det ville hun jo ikke...
De to som snart skal bli storesøsken...(-de er jo også barnebarn... nesten..)

-viste litt kunster på terrassen...

Egentlig er jeg en smule stolt av meg selv som våget å kjøre hele veien dit og tilbake...
-ikke kjørte jeg feil en eneste gang heller...
Jeg kom hjem igjen ikveld, -og siden jeg skal på tur igjen imorgen tidlig...
-ble litt travelt denne gangen...
Jeg må jo pakke og fikse litt greier før neste tur...

Ønsker alle en fin helg :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...