tirsdag 16. juli 2013

Mikkelparken... Del 3..

Det var mye mer gøy som skulle prøves...




















 Så badet vi litt i bassenget...-dette var alt for kaldt for oss denne dagen..
  Spiste litt...-om jeg ikke husker helt feil...
-før vi gikk inn i "fånga meg" som Store Bumpen kalte det...




 Frøken Bumpen fikk ansiktsmaling...

 Det var kaldt og blåste veldig denne dagen...
-så det ble ikke noe spising ute om kvelden...
Vi badet i det godt oppvarmede bassenget på campingplassen...-og lekte litt...

 -leste Sabeltann og så var det nattetid for Bumpene...
Søndag var det utvask før kl.12... -og Mikkelparken på nytt til fergen skulle gå..
Denne dagen regnet det og var skikkelig surt ute....
"fånga meg" er innendørs så det passet jo bra...
-der ble det herjet, kløvet og klatret en del timer...-til de rakk å bli lei av det selv...


Så ned til bilbanen igjen og kjøre mer...
-jeg fikk vasket en pose edelstein til før vi skulle reise...

 Lille Bumpen var den eneste som ikke var klar for å reise hjem igjen...
-han var ikke helt ferdig lekt...
-og dette ble mitt siste bilde fra Mikkelparken...

Hjemtur om Nordheimsund... -der ble det et "Kina" middag stopp...
-jeg spiste forøvrig sprøstekt...
 -veldig godt..-selv om sausen var i søteste laget...

Tusen takk for turen... -alle involverte...
Jeg hadde det veldig gøy :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...