søndag 15. juli 2012

Venter fremdeles på flaks...

-selv om utsiktene, -og nyhetene til nå ikke har vert så bra...
Det er mange som er inne å ser på annonsen i det minste...
-og det er da noe...
 Visningar
  608
121 idag
Fikk mail fra en interessert første dagen...-han var å så på huset igår...
-og der kommer de dårlige nyhetene inn...
Jeg fikk tilsendt bilder, -skadene var igrunnen verre en jeg forventet...
-men hva han ev. ville betale for det var enda dårligere nytt...

 Så "tilstanden min" er altså litt sørgelig trist... 
-og jeg er mer usikker på eventuelle avgjørelser en noen gang...
Forresten er det ille i seg selv at jeg har latt det skure og gå slik så lenge...
-selv om det har sine årsaker...
Jeg liker slett ikke at ting har blitt som det ble...
-og det kunne godt funnes noen  annen en meg selv å legge skylden på liksom...
Vist, -jeg har hatt en utrolig uflaks...
-og i tillegg faktisk vert umåtelig blåøyd, godtroende og dum...
 
Det hjelper så lite å se tilbake og ergre seg på alle feil jeg har gjort...
-likevell gjør jeg det...
Kanskje bare for å finne ut hvor jeg har hatt hodet mitt...
-eller for å prøve å unngå fremtidige feil...

Det var ikke helt slik jeg hadde tenkt meg min "ferie modus" 
-men siden jeg omsider startet denne "opprydd" prosessen...
-får jeg nok "tåle steken" -eller noe sånt...
Det kanskje blir bra til slutt!!

Nå vil jeg ut en tur å lufte hodet mitt litt...
-jeg tror jeg nå er ferdig med dagens telefoner....
Det er likevell ikke noe mer jeg kan få gjort, -undersøkt, -eller fikset på en søndag... 


Imorgen starter mine 3 uker ferie.... Jehjj :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...