fredag 27. juli 2012

Fredag igjen...

-det ble bråstopp på sommer og sol...
Idag er det igjen ganske surt og høstligt ute...
Men det er jo superbra å være inne, -legge seg godt tilrette under teppe...
-lese bok eller se på film....-slappe av og kose seg...
Det er fredagskveld planen min, -jeg skal bare røre sammen en liten kake først...

Noen ønsker kanskje litt oppdatering av "bli husløs" prosjektet...
-jeg hadde jo et "grusomt frustrert" innlegg her på tirsdag...

Den før omtalte "eventuelle" handelen ble avblåst...
-så igrunnen er det ikke noe nytt å fortelle...

Jeg har isteden brukt disse siste dagene med mail og telefoner med både her og der...
-jeg skal finne ut hva dette "-det var ju lustigt" egentlig handler om....
Det har forøvrig klart å bli enda "lustigare" denne uken...
Noen svar har jeg imidlertid klart å få...
-så pass at jeg har litt jobb på vent til neste uke også...
 God helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...