søndag 8. juli 2012

Solig søndag :)

-en helt nydelig "daffe" dag har det vert...
Jeg sov lenge (og godt, faktisk) -og våknet til sol og fint utevær...
-idag fikk små pusene møte verden utenfor huset for første gang...
Jeg minnes nemlig at Lille Pus (mamma'n) var skikkelig livredd for frisk luft i starten...
-så da tenkte jeg "den skal tidlig krøkes"-osv...
-og det er sikkert bedre å venne dem til når mamma'n er med ute...
De syns det var helt greit å utforske litt...
-mamma'n var bittelitt stresset over sånt uteliv, og ville helst ha dem med inn igjen...
 
Så har jeg laget en marengs bunn idag... 
-planen er at den skal bli til en Palova kake på tirsdag...


Store Bumpen var innom som snarest og tittet på små pusene...
Han koser seg veldig med båtene sine ute i bassenget på fine soldager...
Lite knippe bilder etter ferdig basseng lek igår...
Jeg var på middag der igår kveld...
 -da tok vi en liten jordbær picnik på terrassen..... -før han skulle legge seg... 


Det loves bra vær også imorgen...heldigvis...
-jeg skal ha siste jobbekveld før ferien da, men fint vær er best... -uansett...
Barbeinte dager sikkert veldig sunt også...


Ønsker alle en fin ny uke...god ferie og god tur til de som skal noen steder...
-og lykke til for dem som eventuelt skulle ha ønske om det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...