fredag 20. juli 2012

Jammen...

-ble det late sommerdager og feriemodus likevell...
Ingenting, absolutt ingenting har hendt med hus og salg...
-jeg er på vent til mandag, -en jeg må snakke med er på ferie til da...
Da kunne jeg jo ikke gå rundt å vere sur og grinete hele uken... (he he)
Nei :) -stresset la seg faktisk litt da det viste seg at jeg måtte på vent...
-så både hodepinen og mage vondten tok seg (velkommen) fri...
  Jeg har nytt de siste dagene, masse tid og kos med Store Bumpen og Frk. Bumpen..
-og igår også med Lille Bumpen som var på liten visitt...
Vi har vert på blåbær tur, tittet på hanefar og sett en masse fly og enda flere båter...
Det er faktisk utrolig givende å prate med en to-åring :)  
 Vi har lagt inne i Mack Lastebil og kjørt på innbilte turer til "OldeBesto" på Stolmen...
(-vi var der på besøk på mandag)
-har lest Noddy før leggetid.... -og kost oss med is flere ganger :)
Nå skal de (Store og Frk) være hos meg fra ikveld til søndag... 
-jeg har vert å handlet inn gottis (og mat) så vi skal nok koooose oss...
 Har ryddet fam. Lille Pus ut i gangen slik at alt er klart til Bumpe aktiviteter inne...
Lille Pus blir stresset av Bumper på besøk...
-og de to små pusene har ikke helt kontroll på klørene sine, så da er det best slik...


Jeg er nå rimelig klar til "passa besto" helg... -tror jeg...
-ferie i to uker til så om det blir lite søvn klarer jeg nok hente meg inn igjen..
 Ønsker alle rundt omkring en fin sommer helg :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...