onsdag 11. juli 2012

Glad bursdag...

 Jeg ble altså ett år eldre igår...
-og sånt må jo feires litt...
Jeg har ikke brydd meg noe om feiring av bursdagen før....
-men for å sitere min eldste "Storegutt"
Er jo nå så gammel at fødseldagen likegodt kan feires...
-for det er ikke sikkert jeg har så mange igjen :)
 Så jeg inviterte flokken min på "home made" pizza, salat og kake...
-flokken ble noe redusert.. 
Pappa "Lille Bump" er ute på fiske enda en uke til...
-og "Storegutt" kunne heller ikke komme fra (sånn midt i uken)

Jeg kjøpte blomster til meg selv...-fra meg selv...
-for det syntes jeg jeg hadde fortjent...
 Og laget en kake...
-den ble slett ikke så bra (marengsen ble myk)...-men den var god :)

Og alle var glade :)
Besto var glad på bursdagen :)
Lille Frk Bumpen var kjempeglad :)
 
Alle ble mette og trette etter hvert...
  Så da var det på tide å kjøre Lille Bumpen og mamma'n hjem...
-og etter litt opp rydding var jeg veldig klar for kvelden...

Da, kl.21.45, var det plutselig noen som ropte ute i gangen her...
-jeg ble faktisk bittelitt redd (for jeg kjente ikke stemmen)
Men inn kom "Storegutt" -jeg ble så overrasket at det faktisk kom en liten tåre... 
-så fikk jeg en liten kjøretur i "Black Pearl" opp til fam Store Bump...
 Der fikk jeg den flotte bursdagsgaven -og det kom enda litt "vått i øyet"av bare glede...
Tusen takk til "flokken min" for fantastisk gave og en super bursdag :)

Nå har jeg ferie... -det er bare herlig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...