tirsdag 24. juli 2012

Klage seg...

Ting roter seg til, "rotter seg skikkelig sammen" -mot meg enkelte ganger...
Jeg lurer på hva iallverden galt jeg har gjort...eller gjør....
-siden alt blir så forskrekkelig vanskelig...
Idag angrer jeg på at jeg satte igang hele denne forbaskede "bli husløs" prosessen...
-for jeg har strevet med dette før... -og vet hvor umulig saker ofte blir...
Det er ikke helt uten grunn jeg har strevet med denne saken så lenge...
-og faktisk gitt opp flere ganger...
Jeg skjønner ingenting av hvordan og hvorfor saker er som de er...
"Det var da lustigt" får jeg til svar når jeg forklarer eller spør om ting...
-er faktisk ingen andre som forstår noe av det hele heller....
Altså er det på en måte bekreftet at det ikke bare er jeg som er på bærtur her...
Vel er jeg "den dumma Norskan" -men DET er ikke hele årsaken til problemet...

Unnskyld meg...-men jeg er frustrert...-stresset og har litt panikk...
-folk skal ikke holde på med saker de ikke kan "liksom" 
OG JEG KAN IKKE DETTE
 -det er ikke mitt felt på en måte... jeg har erfart det for leeeenge siden...

Jeg føler meg alldeles helt alene i denne suppa...
-litt "Lost" -siden ingen jeg spør kan rettlede meg på noen måte...
Og jeg er skikkelig trøtt av: "Det var ju lustigt"

Jeg er igrunnen veldig enig i at alt er litt "lustigt"
Jeg har ikke hørt et pip fra banken der lånet er på tre år...
(-jeg har ikke kunnet betale et øre på lånet, og sa da fra til dem om dette) 
Har altså ikke fått et eneste krav, brev eller noenting... 
De har hatt min mail adresse, postadresse og telefonnr. hele tiden...
For to år siden sendte jeg mail til banken og bad dem om å selge huset...
-de hadde jo pant i det og jeg klarte verken få selge det eller batale noe på det...
Normalt sett (i dumma Norskan's verden) ville sikkert banken ha ut sine penger...
-og verdien lå jo i huset (-som jeg ikke kunne ta meg av)...
Men det var og ble stille...-jeg sendte mailen engang til (-med lese bekreftelse)
-jeg har bare ventet på fortsettelsen, -og huset har stått og blitt ødelagt... 
"Det är faktisk lustigt" 
Så (fredag den 13) fikk jeg altså denne "glupe ideèn" om at nå måtte noe gjøres...
-fordi jeg ikke orker ha dette hengende over meg i enda flere år...
Jeg la ut annonse først og ringte banken etterpå...
(fikk ikke kontakt med rett mann før igår pga. ferie)
-viste jo slett ikke om huset var mitt til å selge... -det var det vist...
Men han kunne(ville) ikke svare på hvorfor ting har blitt slik...
-eller hvorfor jeg ikke har fått noe svar på mine henvendelser...
Noe "lustigt" er det som har skjedd her...
-ingenting plager meg mer en at jeg ikke får ordentlige svar på ting...
Jeg er muligens ganske dum...-men, direkte Idiot er jeg da ikke (tror jeg)
Jeg kan forklare så og si hver eneste handling jeg gjør...
-og mine meninger også forresten...
-jeg forventer meg faktisk at andre også kan det...

Jeg tok kontakt (la meg helt flat) når jeg ikke kunne gjøre opp for meg...
-at jeg ikke kunne det hadde forresten også sine "ute av min kontroll" forklaringer... 
-som jeg selvsagt også forklarte i mailen (og på tlf før det)...

Ja, jeg angrer på at jeg kjørte igang dette nå...
-men nå er det forsent å snu...

Dette ble et skikkelig frustrasjons innlegg... -slippe ut litt damp bare...
-og nå VIRKER IKKE stavekontrollen heller :(
(-så ha overbærenhet med både feilskriving og min "klage sang" )

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...