tirsdag 18. januar 2011

en smule søvnløs :)

Direkte nydelig å komme hjem fra jobben ikveld
-første jeg gjorde var å sjekke at vannet fremdeles virka :)
-det har jeg gjort en del ganger utover kvelden...
en snartur ut på kjøkkenet å skru kranen på et lite øyeblikk...
٩(-̮̮̃-̃)۶ 
Jepp..har vann!!

  I morgen må jeg nok skru opp kranene og rense silene inni der...
-siden det har vert stille i rør og slanger så lenge
er det vanlig at det gror litt belegg og "ekkelt"
-det løsner med vannet og legger seg i silene og kan tette til kranene. 

Så  blir det nok noe husarbeide og vasking i dagene fremover.
Og jeg tenkte å gjøre ferdig bildene jeg holder på med,
da de tar litt plass her de ligger midt på spisebordet :)

Det er litt overveldene mye som har vert på vent de siste månedene,
så jeg er ikke helt sikker på hvor, hva og hvordan jeg skal angripe det hele...
-det beste er nok å bare begynne å ta litt etter litt.
Men nå kjenner jeg at det nermer seg sovetid heldigvis...
God natt!!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...