torsdag 3. mars 2016

Uhuuu-mi...

Hekling av nye ugler pågår i ledige stunder....
-jeg tenker få ferdig en del øyne og vinger og før jeg starter montering...
Hver ugle består av ni heklede deler i fire ulike farger...
-og en hel masse montering og brodering...
Slik så det ut (-med øyne på rad )sist gang jeg var klar til montering....
-denne gangen blir det muligens ikke like mange...
Her hadde jeg heklet klart 14 sett med øyne...
-og det var allerede bestemt hvilke farge kropper de skulle monteres på....
Alle disse er nå blitt brukt til vognlenker, vogn pynt eller blitt til veske/nøkkel ugler...
-et lite utvalg vises på bildet her...
Jeg har lenge hatt ferdig ganske mange ugle kropper i nye farger...
-og nå skal det prøves ut, -og velges, -passende øye farger til disse...
Det blir jo enklest om jeg har ulike ferdig monterte øyne klar til å prøve med...

Jeg jobber med en bestilt vognlenke nå...
-og har også bestilling på noen veske/nøkkel ugler....
Folk får bestemme farge sammensetting selv...
-jeg syns noen blir ugler blir veldig bra -og noen virker mer "strenge"...

Lille Frk. Bumpen's klovn er nå helt ferdig heklet og venter bare på montering og parykk...
-den skal nok bli ferdigstilt før sommeren (-3 års dagen)
Nå for tiden passer liksom ugle jobbing meg best...
-det behøves litt telling...-men ingen større konsentrasjon eller mønster studering....
Jeg har hodet fult av annet å tenke på og det er greit å kunne legge arbeidet i fra meg....
-og ta det opp igjen uten for mye telle styr...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...