fredag 25. mars 2016

Oppdatering på mål og vekt...

Våget meg på en liten status sjekk igjen idag...
-det er snart to måneder siden offisielle starten og mine første noterte målinger (3 februar)
Siden da har jeg gått ned 3 kilo...
-midjemålet har krympet 6 cm, navlemål 8 cm og brystmålet 3 cm...
Den viktigste og største forandringen er ikke målbar men veldig merkbar..
-jeg føler meg faktisk ikke så sliten eller utmattet som jeg har vert..
Jeg må ikke hvile/sove etter jobb hver dag slik som før...
-så det merkes at energien har bedret seg flere hakk..
Det er det beste med hele dette "nyttig mat" prosjektet mitt...
-det er så BRA å føle at det er noe ork igjen etter endt arbeidsdag....

Idag har jeg vert ute på tur x 2...-utendørs fra 13.30 til 18 sånn ca
-ikke så store anstrengelsene men mer en å slite sofaen...
Men det får bli et annet innlegg...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...