søndag 13. mars 2016

Denne helgen...

-med fri var veldig etterlengtet...
Jeg var skikkelig trøtt og sliten da jobben var slutt på fredag ettermiddag....
-det har vert ganske travelt og veldig mye å tenke på i den siste tiden liksom...

Denne helgen kom det gjester som skulle bo i campingvognen sin her for første gang...
-og jeg hadde lovet pizza til kvelds på fredagen....
Kveldsmat ble det, -og også et lite besøk til dem i vognen på kvelden...
På lørdagen tok vi en tur ut å besøkte mamma'n min...
-og etterpå var både jeg og camping gjestene på middag hos fam. Store og Frk. Bumpen...
Vi spilte en omgang stigespill før vi alle gikk hvert til vårt...
-unger skulle jo legges både der og i vognen og jeg ville hjem å gjøre ingenting :-)
Passet på å få steken i ovnen på langsteking siden jeg hadde invitert på søndagsmiddag...
-før gjestene vendte nesen hjemover igjen...

Litt kjedelig selvsagt at det regnet og var surt ute...
-vi (-eller egentlig jeg) hadde håpet på en gå tur på nye moloen....
Det blir nok flere muligheter til det etterhvert som det nå går mot vår og mildere vær...
-påsken er jo like om hjørnet, - og jeg håper jo på en påske"grill"tur dette året også...
Tradisjonen i Påsken er jo grilling i en strand egentlig...
-men jeg er for hva som helst bare det blir [ Ute, sammen, svidde pølser og Kos ]

Nå surrer oppvaskmaskinen her....
-det meste av opprydding er ferdig, -og fri helgen er ganske ferdig den også...
Den har vert fin, -koselig og avslappet...
-jeg har fått unna litt nødvendige huslige sysler også heldigvis...
Alt føles jo så mye greiere når jeg klarer å holde hybelkaninene på et noenlunde moderat nivå...
-slike saker gror meg fort over hodet i travle perioder...
(-mye jobbing, -eller om jeg bare blir sittende å hekle hele kveldene)
Disse er ferdige og klar for nye eiere.... 
Ønsker alle en fin ny uke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...