lørdag 30. januar 2016

"Tor" -the hurricane ....

-ble bare en storm her heldigvis...
Faktisk var vindretningen for en gang skyld ganske gunstig for mitt vedkommende....
-her blåser det vanligvis friskt rundt hushjørnene så dagens var slett ikke av de verste....

Jeg hentet Bitte Lille Bumpen, Lille Bumpen og mamma'n deres på formiddagen...
-storebroren deres kom direkte hit fra skolen...
De bor enda mer utsatt til en meg så det var jo greiest å ha dem kampert her...
-til "Tor" var ferdig blåst....
Vi så Disney filmer hele ettermiddagen og kvelden....
-så litt på bølgene og fulgt med på utviklingen av stormen...
De sov her inatt og nå er de kjørt hjem igjen...

Jeg var på by siden å besøkte Lille Frk. Bumpen fra tirsdag til torsdag...
-jeg håpet på, - og strevet med å få fortgang i undersøkelsen av min ryggvondt...
Det blir MR på tirsdag..
-selv om jeg nå er bedre så skal det ikke mye til før det tar seg opp igjen...
Og ja..-jeg er ganske redd for å terge på meg mer vont (-ev.verre skade)
-så det skal bli godt å få undersøkt problemet skikkelig...

Det ble bråstopp i min kost omlegging de dagene jeg var på by siden...
-men jeg fikk i det minste hentet "Berit Nordstrand" bøkene jeg har kjøpt...
Den ene er jo selve planen "12 uker til mindre bukfett" (-eller hva den nå heter)
-og så var det barneboken "Sukkerkok i hodet"
Jeg har lest hele den 12 uker til -> -> ->
-og funnet ut at jeg sikkert med fordel kan starte fra start...-en gang til...
(-selv om flere bytte triks nå allerede er innført...)

Nå planlegges en rolig lørdagskveld her...
-jeg er litt sliten i "hummøret"
 Ønsker alle en fin kveld...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...