lørdag 9. januar 2016

Matpause....

Jeg tok meg tid til litt "kokkelering"....
-sånn halvveis inn i ryddingen på kjøkkenet...
(-har plukket allting ut av skap og skuffer, så nå er det virkelig rotete her...)
  Jeg laget en "taco kake" til middag, enkel og veldig veldig god...
-vi fikk servert den på klubb på torsdag og den måtte jeg bare ha oppskriften på...
Den er veldig grei med tanke på rester, -bare å varme seg opp et stykke i mikro :-)

Ryddingen går langsomt på fram her...
-julesakene er på plass i skapet sitt, og jeg har sånn ca. oversikt over hva jeg har i kjøkkenet...
En god del skal jo inn i skapene igjen, men noe på ny plass....
-og noe (-en god del) trenger jeg slett ikke samle på lenger...
Kjøkken skapene er rene og ganske tomme nå i skrivende stund...
-altså, den enkleste delen av jobben er fullført...
Resten får sikkert vente til imorgen...
-for det er jo greit med litt avslapping også på en lørdagskveld...

2 kommentarer:

  1. Ser ju gott ut ,skönt när det är gjort med skåp och julsaker , jag har också tagit i ett ryck här hemma ,förutom granen den har jag några dagar till . Har just varit på kalas hos moster . Ha en bra vecka.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tack det samma Helen...-skönt med allting som är färdigt :-)

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...