torsdag 28. februar 2013

Siste dagen...

-i februar startet grytidlig her hos meg...
Våknet 04.32 og fikk ikke sove noe mer etter det...
-enda så trøtt jeg var...
Det var bare til å stå opp og finne noe å gjøre midt i natten...
-valget falt på strikking... -siden jeg begynte såvidt på det igår kveld...
Det er bare glattstrikk i en farge, så det er ikke særlig spennende...
 -bare kjedelig å strikke vrangen.-en omgang der tar tre ganger lengre tid en på retten...
Men for å få tiden til å gå passet det perfekt med litt strikking...
-det ble jo morgen... -og kåpen har blitt 6 cm + brettekanten...

Ute er det slutt på det fine været... -regn og blåsevær idag...
 Jeg håper vinteren slipper taket snart, -så det kan bli litt vår og varme...
(-bilde fra 2012)
Ikke for det... -solen har varmet ganske greit den siste uken...
-snøklokkene blomstrer i hagene rundt om... 
Det er nok ikke lenge før krokusen også er i blomst...

Nå har jeg og lille pus sovet en times tid på sofaen...
-og jeg har spist middag til frokost... -og en appelsin til dessert....
Appelsinene er supergode nå for tiden...
-jeg har spist en hver dag de siste ukene...
Etter fjerning av galleblæren kunne jeg ikke spise appelsiner...
-uten å få grusomt vondt i magen... 
Nå (etter sikkert to års appelsin pause) går det heldigvis bra igjen...

Nå skal jeg fyre i ovnen å få litt varme her, det er kjølig og jeg fryser litt...
 -går fort å varme opp her heldigvis...
Så tror jeg får finne fram denne boken og begynne på den....
-lenge siden jeg har hatt en lesedag nå... -ikke siden Thailand faktisk...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...