mandag 11. februar 2013

Å planlegge...

-alle burde og skulle "fått gjort" denne uken...
-er ikke så veldig lett når jeg lider av "phuuh det er såååå kjedelig"....
Rydding det er snakk om... -å få saker på plass her på de to rommene som gjenstår...
Det er gjesterommet og soverommet...
-gjesterommet må vere oppbevaring plass siden jeg ikke har noen bod her...
(-det står et stort skap der)
Til nå har det vert slik at jeg drar frem alt innpå der hver gang jeg leter etter noe....
-og så blir det stående "ofte litt for lenge" 
Og jeg leter eller behøver ting stadig vekk... -finner dem sjelden :/

Heklenålen min er nå sporløst borte... (-jeg holder på med en muffins lue)
-for noen uker siden lette jeg desperat etter en malepensel...

Alle juletingene står der enda på vent til jeg finner ut hvor det er lurest å lagre dem...
Idag er det fint men kaldt ute...
-jeg skal jobbe ikveld (til sent) -og på igjen tidlig imorgen...
Så eventuell tid til å få ting gjort bør komme opp på planen min... 
-om det skal hende noe... 
Jeg må liksom ha planer i hodet før jeg finner sofaen... 
-når jeg kommer trett og sliten hjem...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...