lørdag 16. februar 2013

Eksperimenterer...

-med matlaging her ikveld...
Focaccia med soltørkede tomater (halv oppskrift fra sist)
-og en ovnsgratinert "ett-eller-annet" med pasta skruer...
Bare sånn stek litt kjøttdeig, litt løk og paprika...ha i litt krydder...
-jeg liker kikkoman soy sauce... og litt crème fraiche... + pasta...
Siden ovnen var varm etter brødbaksten ble det altså gratinert idag...

Og nå når det endelig er ferdig...-er jeg ikke sulten lenger...
-det er ganske typisk... 
Det er jobbehelg, -denne dagen ble litt i travleste laget...
 -og som vanlig med lite søvn mellom vaktene...
Da blir det lett litt i fullfart også etter jeg er hjemme igjen...

Så -mens jeg laget maten...-stappet jeg innpå sikkert 14 karameller...
Posen sto jo der åpen på kjøkkendisken...
-og da er det lett å hive innpå litt akutt næring når en går forbi... 

Nå har jeg iallfall laget maten... -det blir nok kveldsmat om en stund...
-og så er det nok til både lunch og middag imorgen...
Da må jeg opp og avgårde grytidlig så det er greit å ha lunchen klar...

Nå er det tid for litt "hvile seg" kjenner jeg...
-imorgen klokken 15 er det helg... Juhuuu :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...