tirsdag 11. september 2012

Store Bumpen's kjære Rulle...
-Lenge kallt ''luu-e'' -nå ''*hrh*-ulle''

Bildet ble tatt den kvelden bumpen ble storebror :)
Jeg viste han dette bildet for et par måneder siden...
Spurte ''kem e detta??'' -han svarte kjappt ''Seilebåt''
Og visst har *hrh*-ulle seilebåt på munnen sin ;) -det hadde slett ikke besto sett før....

Dette er altså mitt aller første forsøk på mobil blogging...
-Om det lykkes blir jeg glad...

Jeg kunne ikke gå på jobb idag...
Magen er helt ute av lage og jeg behøver toalett innen minutters avstand...

Usj (unødvendig opplysning) -men sånn er det...
Ønsker alle en bedre dag en jeg har!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...