søndag 9. september 2012

Blåser friskt...

-med varm vind...-utenfor idag...
Jeg har fortsatt min avslapp modus gjennom denne dagen også...
-altså...-sov skikkelig lenge idag :) 
Så kom disse på besøk...
Lille Frk Bumpen kryper jo nå... 
-og idag fant hun ut at det gikk å reise seg opp på beina også...
 -litt "knebøy" testing... -sjekke om beina bærer kanskje...
 Tenker de holder... -og det gjorde de jo...
Whaaow... -sånn skal det altså gjøres....Tøfft!
 Upppss... -tunga beint i munnen nå...
 Jeejj... -stabil igjen... -jeg står faktisk :)
 Hmmm... -lurer på hvordan en kommer seg ned igjen herfra...
 Ahaa... -sånn var det visst...
 Jepp... -klarte det fint... -gikk så bra att !!
 Jeg ble invitert på middag av Store Bumpen... 
-og slikt takker man jo ikke nei til :)

I kveldingen da jeg gikk hjem igjen så jeg denne skyen...
 -og ut mot hav så det slik ut.... (-tøffe skyer)
 Rognebærene modnes, -det skimtes ett og annet gult høstløv også rundt om...
Nå har mørket senket seg utenfor... 
Det er snart leggetid siden jeg skal begynne den nye uken tidlig imorgen...

Ønsker alle en riktig flott høst uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...