onsdag 26. september 2012

Slutt på...

-det fine høstværet da jeg våknet idag...
Formen min var ganske elendig...(-kjedelig på fridagen..) 
-jeg våknet ordentlig forkjøla, -med skikkelig hodepine (-kvalm og uggen blir jeg jo da)
Jeg måtte til med piller i flere omganger før det slapp taket...
-og så var det skoledag igjen...-på denne fridagen :/
Blæææhh... 
-nå er det bare en gang igjen så er skole/kurset et avsluttet kapittel... 
Det er jeg skikkelig glad for... 
-er også litt stolt over at jeg faktisk har klart å holdt ut disse nesten to årene...

Så kom pappa Lille Bump hjem fra sjøen idag... (-de reiser til Thailand imorgen)
-jeg hentet han på kaien og ble med hjem dit...
Han hadde Kongekrabbe med seg hjem denne gangen...
-og heldige meg + fam store Bump ble innvitert på luksus kveldsmat...
 Tror det var årets beste måltid...
-jeg spiste minst en (-eller muligens to) skiver mer en jeg hadde plass til...

Jeg skal forresten flytte fra kalde huset snart :)
-ble bestemt igår kveld...
Nå er hodet aldeles fullt av planlegging for hvordan jeg skal ha det der...
-altså møbler, ting og tang...-hva jeg har, -hva jeg ikke har... -osv... 
Egentlig kan jeg nok regnes som en dreven flytter...
-mine tre år og 4 mnd her i huset er det lengst jeg har bodd de 12 siste årene...
Jeg mener dette blir flytt nr 16 i rekken siden Des. -99
-og bare for å ha det sagt... -jeg liker slett ikke å pakke ned og pakke opp saker...
-slike flytte greier er noe herk... -det vet alle som har prøvd... 

Nå er det straks leggetid... 
-håper alle får en fin natt :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...