onsdag 12. september 2012

"Måse-skit"

-bildene mine har desidert vert det verste... 
-mest u-inspirerte og vanskeligste prosjektet jeg har prøvd meg på...
Alt ble bare galt...-enda jeg faktisk hadde en plan denne gangen...
Ting ble bare ikke slik jeg forventet...
-og så var det bare å kline på med mer maling....-prøve igjen liksom...
  De har altså fått en del nye strøk maling siden sist...
-de siste to ukene har de "liksom" ligget på tørk...
Jeg var da nesten fornøyd med bakgrunnen... 
-og HELT BLANK med fortsettelsen...
Sant å si så gav jeg bare opp hele prosjektet til slutt... 
-stuet de vekk (-i barnebarn sengen) og der har de ligget siden...

Ikveld ble de altså dratt frem på gulvet igjen...
 -håpet det skulle komme litt ide'er og inspirasjon dalende da...
Nå noen timer senere ser de sånn ut...
 -og jeg tror omsider jeg har fått til noe brukbart... 
-jeg ble nesten fornøyd denne gangen faktisk...
Litt usikker om jeg må tilføre noe mer eller om det rekker slik...
-det får jeg sove på...
Muligens han som skal ha dem kan få vere med å bestemme over det...
-det er jo han som skal ha dem på veggen sin... 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...