onsdag 12. september 2012

Frisk og....

-tja... -rask skal jeg nok ikke skryte på meg at jeg er... 
Er jo ikke det til vanlig... -så det ville vert en smule overdrevet...
Jeg har slett ikke lyst til å gå verken på spinning eller på Loddo idag iallfall...
-og da er jo alt som vanlig igjen...
Jeg har fått i meg frokosten... (-på tide sikkert når klokka var over ett...)
-men man gruer seg litt til mat inntak etter slike dager som igår....

Jeg håpet på (-og nesten trodde) -at jeg sikkert hadde gått ned 5-6 kilo idag...
-men NeiDa!!   *sukk*   -det syns ikke en gang...
Det kunne det godt ha gjort... -så gårdagen hadde følt's godt for noe...liksom...

Jeg må kjøre en tur senere idag/kveld... 
-må hente drikke vann... -og katten "stakkar" vil ha mat...
Først får jeg spise lunch... -sulten igjen...
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...