fredag 21. februar 2020

Litt oppdatering kanskje...

Nesten ett år siden sist... tio går fort...skikkelig fort...
For ett par daga sio blei Frk.Bumpen 8 år og Store Bumpen blir 10 år i mai....
-eg henge fremdeles litt igjen i tida dei var bitte små og nye i verden....

Men med opp pussing går da tregt...-syns eg...
-men da går no på fram sakte men sikkert...

Eg blir litt lei av å ha da so rotete og uferdig heila tio... 
-og orken til å gjera ting er ikkje alltid så veldig sammkjørt med korti eg har ledig tid...

I denne veko har eg tenkt mest på å rydda litt opp, da har ikkje vert tid til større prosjekt innimellom jobb, bursdagfering og møter. Og da er jobbehelg og...
Men eg har rukke å tetta et et hull i kontorgolvet, rydda boden, funne igjen spraylakken eg har leita etter i vekesvis (kjekt, for då kan eg endelig få ferdig dei siste dørhåntakene)
Rydda den stora hyllo i gangen nesten ferdig.... -den er/har vert full av verktøy, skruer og spiker og alt sånt eg har bruk for eller ikkje heilt veit kor eg skal legga....
Poteter, heklesaker, pussestøv, vaskefiller, utelamper, kontorsaker osv...
+det som egentlig skal vera der -litt til nytte og litt pynt....
Rydda ein del på badet. Begynt å saga til noken foringer, -og golvlister har blitt malt fleire strøk....

Da nerma seg heilt ferdig med første etasje.... "heilt sannt"
Eg gleda meg noke heise til å få sleppa å sjå byggmatriale/verktøy strødd rundt litt både her her og der.... -og uferdige ting "på vent"
Foringen til denna døro for eksempel, -den har vert/ er noke utfordrane å få til...
Men no er den iallefall ferdig ut tenkt (altso ka eg skal bruka og korleis festa det)
-no er da berre sjølve utførelsen igjen... -her venta eg på ledig tid og ork sammtidig...
Eg skal på kvedsvakt og holde på å mota meg opp til ut i iskald ausregn...
-da er heise lite prosjekt som blir starta på sånne daga...
Ikkje har eg lyst og ikkje var eg våken tidlig nok til å få tid denne dagen heller...
Så då blir den "på vent" endo litt til...

Egentlig føle eg meg skikkelig fornøyd med arbeidsinnsatsen min sjølv om da står noke igjen... -da har vert små perioder med "drittlei alt" men dei har jo ikkje vert noke langvarige... -da hjelpe liksom med ein gong når ein bitteliten ting til blir gjort ferdig... -eller rydda opp i.... Og eg er forundra over at da har gått so fint....

Men som sagt, da skal bli fantastisk kjekt å vera heilt ferdig med første etasjen og at oppe (bortsett frå utelemen) kan gjerast rom for rom bak lukka døra.
Da har jo blitt vanvittig mykje jobbe støv over alt her alt for mange ganger...
-både av golvsliping, -saging, -nedmeisling av stein på pipa og av -gipsing og pussing av tak.... -osv... -den biten blir grei å kunna stenga inne bak lukka døra...

Men eg må gjennom ein omgang til med støv i oppe og nedegangen...
-pipa oppe har stein som skal meisles vekk og golvet der må slipast for hånd...
Da blir ikkje no... -planen er jo ein byggpause når første etasje er ferdig...

Ønske alle ei flotte helg...















-







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...