lørdag 22. februar 2020

Kjekt detta...

-altso.. -å skriva igjen...
Da nerma seg jo ferdig kontor...
-då kan eg rigga opp PC’en igjen...
Få orden på kamera og bildeoverføring.. -så alt blir enklare...
Da spørs nok litt om eg huska igjen alt...
-etter so lang tid...
Eg har heldigvis tatt ein del bilder...
-heilt frå start; -litt underveis og...
 Blir kjekt å få dei inn på PC’en...
-kanskje blir da «før og etter» innlegg ..

På kontoret «gamla kjøkkenet»
-begynte eg å mala på vinduet i går... 
Da blåste så veldigt at da blei berre litt..
-da gjekk jo ikkje å ha åpne vindu...
Dei er sidehegsla og ikkje so kjekke i sterk vind...
-for å mala rammo og karmen fint må dei vera åpne...
Så eg lyt venta på lite vind og regn..
-før fortsettelsen med den jobben...
Golvlistene er bortimot tilpassa og ferdig malte..
(døra og dørlist må inn/på før dei) 
Taklist «sukk» -dei er verst å få på plass.
-eg kvir meg til å begynna med dei..
 So skal da lister rundt vinduet og når da er ferdig malt..
-men då er kontoret ferdig....
Tomt...-men FERDIGT

Eg er på leit etter ein brukt 2 seter sovesofa..
(Vilasund frå IKEA for x)
Så skal eg bygga et skrivebord...
-av gjennbruksmateriale...
Har eg tenkt ;-)

I gangen gjenstår no berre foring...
-på kontordøra (som jo ikkje er på plass)
Litt maling på diverse dørkarma...
(-og terskla)
-noke malerfug/akryl hist og her...
OG BYTTE AV VINDU
-så må det foring og lister på da og...
[Ytterdøra skal venta til sommaren]
So er da jo døro på stovesio...
-den på bildet i forrige

Alt detta er da liksom planen å bli ferdig med denne mnd...
Trur nesten ikkje eg kan klara da...
-men eg har i allefall tenkt å prøva...

Da so er so greit er jo at om ikkje da går, 
-so sette eg berre ein ny frist ;-)
Veldig praktisk å kunna bestemma alt sånt heilt sjøl...

I dag har eg gjort ferdig dei siste dørhåndtakene...
-og fått dei på plass...



Dei var gamle og slitte, no har alle fått nytt liv med grundig vask og spraylakk..

No er da jobbekveld igjen...
-og tidligvakt imåro... 

Ønske alle ei fine helg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...