mandag 6. januar 2014

Skal...-skal ikke...

-det er spørsmålet...
Har fundert en god stund på å skaffe meg en fin kameraveske...
-hadde jo vert flott å kunne bære med seg kameraet uten å se ut som en turist alltid...
Men jeg er så veldig usikker på hvilken jeg eventuelt vil ha...
-og "kanskje" også om jeg virkelig behøver en....

Vel...-jeg har googlet... -denne helgen... -og etter Italia turen i høst...
-det var liksom da jeg følte behovet for en bedre veske til fotoutstyret...
Da var det denne som var favoritten...
-med tanke på flytur og reise i øvrigt...-den har jo plass til litt mer en kamera... 
Kelly Moore Mimi bag
 Nå har jeg funnet et par andre som også ser veldig greie ut...
-som kanskje er lettere å bære med seg, de rommer også litt mer en kameraet...
 Nå er nok favoritten denne Kelly Moore B Hobo vesken...
-den er noe smalere og ser ut til å være veldig grei til å bære på skulderen...
(-som en normal veske liksom...)

Eller??...-så er også denne Epiphanie Belle vesken ganske kul...
-i en farge som helt sikkert hadde passet supert til "Kastanjehagen" i det minste..
Vel... -jeg klarer ikke bestemme meg...
-og de koster for mye til å ikke bli VELDIG MYE brukt...
Så skal -skal ikke...-får nok vente en stund til....

Ønsker alle en fin ny januar uke...
(ps: julen ble fjernet igår)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...