lørdag 11. januar 2014

Gleder meg...

 -om en uke blir det palme sus :)
 -forhåpentligvis sol og varme også...
Ser frem mot å kunne tusle rundt i sandalene mine noen dager i området her...
-få et lite avbrekk fra alt "været" vi har her hjemme....

Heldigvis ser det ut til at kureringen virker...
-jeg føler meg "bestemt" bedre idag...
 Litt bedring hver dag fremover nå...-så blir nok tilstanden ganske grei før avreise :)

Jeg har begynt så smått å tenke på hva jeg skal ha med meg...
-og det var selvfølgelig denne turen som årsaket mine "skal -skal ikke" funderinger...
Kameraet vil jeg jo helst ha med... 
-og en fin, trygg, polstret "bære med seg" veske hadde vert skikkelig greit...
 Klarte bare ikke bestemme meg for hvilken...
-nå er handlefristen utgått så det får bare vente til neste tur....

Ønsker alle en hyggelig helg...
-her er det på tide med litt hvile igjen....


2 kommentarer:

  1. Då är det snart dags för lite sol och värme för er , skönt . koppla nu av och må så gott hälsa ditt res sällskap. kram Helen

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ska hälsa...och nog kopla av med... -det ska bli så skönt :) Det varit snö och kalt här nu några dagar...

      Slett

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...