lørdag 4. januar 2014

Et lite tilbakeblikk...

-på mitt 2013...  

Januar
  Var jeg fremdeles ganske nyinnflyttet i leiligheten her... 
-alt var så nakent, tomt og hvitt...
Planen var å få litt ting på plass...
-og jeg strevde meg gjennom en "grusom" gardinsying....
Februar
 Da ble Frøken Bumpen 1 år...

Mars
 Fam. nyeste Bump kjøpte seg hus...
-jeg hadde skikkelig vondt i mine skadede ribbeben :(

 Været var tidvis vakkert på våren...

April
 -ble det Påsketur i Drøno strand... -veldig koselig tur :)
Bumpebesøk med bading i stampen var kjempegøy...
Mai
Så var det Store Bumpens bursdags måned...
-han ble 3 år... 
Det var mange fine dager med sol aktiv lek i berget bak huset deres...
-hopping i dammer og kos... 

 Tv-benken min begynte så smått å få form...
 Juni
Lille Bumpen fylte 2 år...
 Jeg var friskere en på lenge...
-og mine gamle blå fikk være med på en del turer...
 Bl.a. en del Sommerturer i Austevoll....(-jeg rakk ikke den siste)

Juli 
-sommer stemning :)
 Så ble Nyeste Bumpen født...
August
Besøk fra Sverige en uke... 

September
 Fam Lille Bump kjøpte seg hus...-og jeg ble med på opp pussing...
   
Det ble endelig tur til Cinque Terre...
-fire fantastiske dager...
En opplevelse for livet...(selv om det var mye trapper der) 
Oktober
Gikk med til Farmen genser strikking...

November
Vinterplagene mine var godt igang igjen... 
Og jeg fikk fornyet en vegg...
Desember
 Adventskalenderen til mamma'n min...
 -og litt annet førjuls kos...


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...