torsdag 16. januar 2014

Liten oppdatering...

-om tingenes tilstand...
Det ble plutselig så travelt nå før "palmesus"...
Jeg har jobbet siden sist... 
-i tillegg til neseskyllingen og alt det der...
Jeg ble jo bedre...-men så ble jeg verre igjen...
Tannverkingen kom snikende tilbake søndag kvelden....
-og den ble værende....
Ganske slitsomt når det verker slik (-enda verre siden den jo hadde pause litt..)
-jeg har vert såååå utslått og trøtt disse dagene...
I tillegg ble det minusgrader og litt snø... "grøss" 
-så bilproblemet mitt ble veldig akutt igjen...
Tirsdag ettermiddag tok jeg endelig turen til bysiden for å lete etter bil...
Det ble bomtur... -altså... -jeg fant "ønske seg" bilen...
-men prisen på den passet ikke litt engang... -til mitt budsjett....
 Onsdag...-siste jobbedag før turen... 
-var boket inn både hos frisør og tannlege + jobbing...
Håret ble klippet i lunch'en og tannlegen ble besøkt på slutten av dagen...
Nå er jeg korthåret...-og igang med annen kurerings kur....
-håper den virker bedre...

Jeg er smått reisesyk...(-vanskelig å sove..)
 -imorgen tidlig drar vi :) 
Idag må jeg etterhvert ta noen avgjørelser angående pakking...
 
Og kanskje viktigst av alt...
 -sørge for at alt er på stell her...
Det skal jo helst føles fint å komme hjem igjen også..
-åpne sin ytterdør og kjenne "ahhh..-heima"....

 Nå venter jeg bare på energi til å begynne...
-det føles fremdeles litt "ullent og diffust" i virke-systemet...

 Det bedrer seg muligens når kofferten er pakket og ting begynner å bli klart...
 -prøver på det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...