torsdag 22. august 2013

"Normalen"

-som jeg brukte som benevnelse for livet igår...
-er travle hverdager...-etterlengtede fridager... -og tusen ting som burde gjøres...
-men veldig lite som blir utført...
Saker på vent er min spesialitet!!

Men.. -jeg liker faktisk denne "normalen"
-dette er livet... -og humøret er på topp..(-idag iallfall..

Det er fridag.. solen skinner... -jeg skal (-tror jeg..
-ferdigstille den før omtalte kassen til TV benken...

Og så skal jeg hente et par Bumper i barnehagen...-ha dem her i ettermiddag/kveld...
Fam. Lille Bump overtar snart huset sitt... -de skal campere her under opp pussingen...
Og... Ikke MINST..
-så får jeg fam. nyeste lille Bumpen på liggebesøk denne helgen...juhuuu :)
Min jobbehelg... -men jeg har fått byttet meg fri lørdag -og til senvakt søndag...

Normalen min inneholder mye....-travelt... -supert.. -koselig...-gøy...
-og lite tid til alle mine ulike prosjekter...-og ting på vent...
Når jeg (-en gang iblant..) -ser på meg selv... -og livet mitt utenfra...
-finner jeg ikke så mye "liksom" normalt...
I verken atferd eller måten å leve på... -jeg føler meg ikke så A4 liksom...
Sånn. stå opp, frokost, jobb, hjem, middag, ut å gå tur, glo på tv, tannpuss og legge seg.
-og så sosiale koselige helger... -og ferier...
Jeg kjenner meg ikke litt igjen i (-merk -det er i mitt hode) beskrivelsen av et normalt liv...

Men nå... -skal dagen begynne... 
-jeg skal ut i fine været å forsøke å spikre sammen den kassen...
(-pappa Store og Frk. Bump sagde alt til for meg igår kveld...)

Ha en fin torsdag alle sammen :)  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...