torsdag 29. august 2013

Dag 2...

-er godt igang...
Det ble da nesten 5 timer søvn... -får vel si meg fornøyd med det...
-selv om jeg sikkert kunne vert litt mer energisk før kveldsvakten...
Det går seg til utover kvelden... -bruker å gjøre det når jeg først kommer igang...
 
 Suppe frokost inntatt...
-det blir suppe lunch også idag ... -og suppe kveldsmat...
 Skal ikke lyve... -det var ikke spesielt godt idag heller...
-dagen kost tillegg er grønnsaker.. -kokte eller rå...-så mye jeg vil...
+ en bakt potet med kryddersmør...
 Igår var kost tillegget all slags frukt... -men ikke banan...

Jeg fikk faktisk i meg fire suppe portioner... (-da følte jeg meg liksom sååå flink..)
Meningen er å drikke minst 3 liter vann også hver dag...
-det tror jeg også jeg fikset igår... -blir faktisk ganske tørst av dette...
Sulten har jeg ikke vert... -men litt hul i systemet merker jeg at jeg begynner å bli...
-magen romler liksom litt i protest mot slikt kosthold... 

Nå skal det sies at min mage ikke er vant med bare sunn kost...
-eller mat så ofte... -for den saks skyld...
Det er sikkert sjokk tilstander nedi der... -og overbelastning av systemet...

Vel... -ingen fare enda... -og jeg motsto fristelsen til å skjekke vekten idag... 
Den ble selvfølgelig skjekket igår før start...
-førbilder ble ikke tatt... He-he (-det vil jeg ikke se selv engang..)

Ønsker alle en fin torsdag :)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...