onsdag 7. august 2013

Gosj...

-og litt "erk" -og huff og huff :(
En "blæh" dag idag, -det hadde jeg jo verken tid eller lyst til...
Syk...-altså.. -det begynte igår før seinvakten... 
-følte meg så svimmel og "febrig"...til og fra... 
Vakten gikk relativt greit, -som vanlig litt travel... 
-jeg tror jeg fikk med meg det meste selv om hjernen glippet ut i små "time out'er" 
Idag våknet jeg da verre... -med hodepine (migrene) og måtte avboke jobbedagen :/

Siden sov jeg til klokken halv to, -hodepinen var bra igjen da heldigvis...
-men svimmelheten (-eller hva det nå kan beskrives som) -ble ikke borte...
Det føles litt som om hodet(-tanken) plutselig glir bort i ingenting...
-og jeg må stoppe litt og vente det inn igjen...-veldig rart...-og ganske ubehagelig...
-selv om det ikke gjør vondt... (Hjerne-slipp?)

På fridagen (mandag) -kjøpte jeg enda en kasse... 
-som jeg egentlig ikke trodde, -men håpet veldig.. -skulle passe i tv-benken...
Elendige Tv-benken...-ingenting passer der :/
-nå er jeg så lei av at den bare står der med sine tomme hull -og ikke blir ferdig...
 
Jeg ergrer meg så veldig over ting som ikke er iorden hjemme... 
-når formen ikke er bra...
Da gjelder det nesten liv... -jeg bare gremmer meg og blir sur og irritabel...
I dag har båret ut pledd, sofaputer og matter til litt lufting i solen...
-tørket støv fra tre vinduskarmer og støvsugd litt porsjonsvis... ca. halve stuen...
Mer pauser en arbeid...
-men litt nytte er bedre en ingenting på slike dager...

Nå sitter jeg her med litt "sjuke godt"
-og så skal jeg prøve å sove meg bra til imorgen....

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...