torsdag 8. august 2013

God Torsdag...

-langt bedre en onsdagen i hverfall...
Jeg har jobbet idag...
-først på jobb og siden i heimen... (-rydding og rengjøring...)
Skulle tro det var fort gjort... -det er ikke så stort her...
Men når en har en masse greier som bare flyttes rundt fra rom til rom alt etter behov...
(-behov for ryddighet liksom...) -og ikke har noen steder å lagre saker...
-blir det en like stor jobb hver gang...
Nå er nesten alt rotet flyttet til mitt soverom igjen... 
-og gjesterommet er noenlunde ryddig, -rent og klart for gjesten :) 

Badet har også fått en veldig tiltrengt opprydding... 
-det er en krok å stable greier i der... -den har jeg jo nyttet meg av lenge...
Jeg har definitivt for mye saker.. 
-tre vaskebøtter for.eks... -helt unødvendig... -jeg vasker jo alltid alene... 
Og to dunker til å lage vin i samler jeg også på...
 -for tenk om jeg får for meg å sette vin igjen....

Men... -alt er nå stablet etter beste evne... (-mitt rom er forbudt område...)
-og jeg gleder meg stort til å få besøk på søndag...
Imorgen kveld står kjøkkenet for tur... -fylle opp litt i kjøleskapet og hente vann...
-så er det bare å vaske over gulvene og la ferien begynne...

Denne flotte ble innkjøpt på mandag...
 -og slik skal den stå, -bare å håper at den trivest inni kroken der...
 
Kassen... -som enda ikke er ferig demontert så slik ut...
Demonteringen var litt av en jobb...-lirking og luring med rustne spiker...
-det endte med skade til slutt...
De to kortsidene er fremdeles like hele... 
Når jeg har fått ut de 16 spikrene i hver av dem kan jeg ta mål, -sage av...
-og spikre den sammen igjen til "forhåpentligvis" en kasse som passer...
Og da... -må jeg bare lage tre til + to mindre til de øverste hullene....
-og vips er tv-benken ferdig.... 
Med mitt tempo rekker jeg det muligens før neste sommer :/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...