torsdag 7. mars 2013

Positiv...

-bør jeg nok være...
Uansett hvor skuffet jeg ble etter timen på tirsdag...

Jeg har hatt en legetime/sjekking hos fastlegen idag...
-hjertet mitt er helt iorden og det er jeg jo veldig glad for...
En ny rekke blodprøver skal taes... (-jeg må inn på laboratoriet for å ta dem)
Det ble bestilt tid hos søvnsenteret for å sjekke ut dette med min dårlige søvn..
Jeg skal også prøve noen piller som muligens kan hjelpe...
-med å få natt til å bli natt... -altså ordentlig soving....
Hvem vet... -det kan jo faktisk hende at jeg da får mer energi....

Jeg er forøvrig noe handikappet idag også...
-etter mitt noe klumsete og igrunnen ganske latterlige fall på mandag...
Jeg fikk meg en real smell i siden (ribbebena)
-hånden, armen, hoften og et kne...
Jeg tråkket altså skoen ned mellom bilen og en fortauskant... 
-der ble skoen sittende bom fast og jeg veltet ganske enkelt i forsøket på å dra meg løs...
Bilen var parkert i en liten bakke -og jeg falt nedover...
-hva som landet først vet jeg ikke... -jeg ropte AU før jeg falt... -så lå jeg der bare....
Jeg kjente ingenting da... -var bare litt fortumlet...
-siden kom skadene frem litt etter litt... -blodet rant fra hånden...
Brystbenet begynte å merkes og nakken føltes stiv senere på kvelden...
-neste morgen kjente jeg at ribbebena også hadde fått en trøkk...
Nå er armen blitt litt blå... -og det merkes i så og si hele høyreside av kroppen...
-altså litt vondt å bevege på seg... -puste, hoste... og sånt... 

Da ble det lesetid... -jeg ble ferdig med boken igår...  
Kan anbefale den... -den var faktisk bra...
   Kunne godt tenkt meg å ha et par uleste bøker til på lager...
-det hjelper å lese når det er vondt å røre seg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...