fredag 15. mars 2013

Hvor...

-blir det av våren???
Det er skikkelig grøsse kaldt ute idag igjen...
-og jeg er blå frossen helt inn i margen...
Det er snø det hvite på terrassen her... 15 mars og snø... grøss :(
 Pappa Lille Bump skulle reise (har reist) på jobb igjen idag...
-og da ville han selvsagt ha Bumpen sin hjemme fra barnehagen...
 Mest mulig tid sammen er tingen...
Her viser Bumpen meg hvor sterk han er...
Han tar i alt han kan... "skikkelig sterk" 
Litt alvorlig må man også være... -tror han venter på neste blink fra blitzen....
Jeg var innom for å hjelpe til med litt overlapp...
-kjørte pappa'n til fergen... -og plukket opp mamma'n på jobb etterpå...

Jeg gleder meg til de får sitt nye hus etter sommeren....
Ja, -for det ble kjøp... -kontrakt skrevet...
Da blir avstanden min til Lille Bumpen ca halvert... 
-og tumleplassen hans inne mange doblet...
 "Ut og leke" blir også mye bedre der... -det blir nok helt supert for dem...

Jeg har sett lilla krokus i bedet utenfor hos Lille Bumpen idag...
-en hel tue i full blomst...
 Tok ingen bilder da, -for jeg ville helst inn fra kulden ute...
-men de sto der... -og lovet vår...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...