onsdag 25. mai 2011

Dagen igår...

Etter hyggelig bursdagselskap skulle jeg blogge litt på kvelden, 
men internett her lå nede så det ble ingenting av.

Jeg var først ute å gikk en runde...en rask runde, og så en rask runde til... 
-trengte det etter all spising av kaker og annet godt... 
-kanskje jeg har gikk av meg alle de "for mye" karbohydratene jeg stappa i meg. 

Slik så verden ut på formiddagen, etter en veldig stormfull natt.
Senere på dagen kom askeskyene sigende innover her,
det ble et litt underlig grå/rosa lys(farge) på himmelen her...
Det klarnet opp utover kvelden igjen.
Etter jobb var det jo bursdag feiring...
De hadde pynta så flott med en masse ballonger.... 
Legg merke til det hvite huset over [flott] -der bor jeg...

Og her er bursdag gutten...-stas å spise kake :)
 

Han åpna pakker, spiste pølse og kaker, 
-virka veldig så ubekymret over det hele...
Bare gikk rundt og pludret og smilte , 
-brydde seg ikke om at barna lekte med alle hans nye saker :)) 
Men da det var tid for kveldsmaten tror jeg han var veldig fornøyd av dagen.
orka litt "klappe søte" likevell...tror han hadde en fin fin bursdag.

Idag er det fridag, og det er en del som skal gjøres...
Har blitt litt små forkjøla over natten :/ skrekkelig tett i nesen da jeg våkna idag...
-men jeg håper det går seg til utover dagen, har ikke tid til noen forkjøling her nå.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...