tirsdag 17. mai 2011

17 mai feiringa ferdig...

-og alle er trøtte :o

Det har vert en fin dag...travel men fin likevell... 
Jeg har jo ikke blogga på en stund....så en liten oppdatering kommer...
Hadde seinvakt fredag kveld, var barnevakt lørdag, med overnatting og sen frokost...
-ble bare tre timer søvn den natta siden overnattingen ble bestemt midt i natten...
-og mitt lille barnebarn var slett ikke B menneske denne søndagen :)
Da jeg omsider kom meg hjem tilbrakte jeg resten av dagen,
og desverre halve natten liggende på sofaen å lese.. 
-for boka ble spennende og er skrekkelig tykk... jeg er enda ikke ferdig med den. Mandagen jobba jeg kvelden
+ var med i 17 mai komitéen og gjorde istand til den store dagen etter jobb... 
og idag på selve dagen hadde jeg 7 vakt (jobba 7 til 14.30) 
før jeg ble med på resten av feiringen og siden rydding og vasking...

Så ble det litt fiksing og planlegging for den store dagen imorgen :))
-og da skal jeg også på jobb først :/ -det har jeg egentlig slett ikke tid til... 
jeg skal avspasere klokken 12 så da rekker jeg nok det jeg skal tror jeg. 
Hva det store imorgen dreier seg om kommer jeg tilbake til senere... 

Jeg har heldigvis fri noen dager etter imorgen... 

Idag har forøvrig vert en riktig høykarbo dag... kakene var så fristende...og gode :))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...