lørdag 14. mai 2011

Ble langt på natt...

-tiden har gått uten at jeg har merket det :/
Jeg har holdt på å forfattet et brev...litt usikker på om det skal sendes eller ikke. 
Men skrives måtte det uansett.
Det er beste, og kanskje eneste måten jeg kan finne ut hva jeg egentlig tenker...
Jeg har en ganske så kaotisk hjerne faktisk...den virker fortere en jeg henger med...
-innimellom :)
Da er det skriving som gjelder...når jeg senere leser blir allting mye klarerer. 
Det er litt slitsomt å gå sånn i "kaos" -men heldigvis skjer det ikke så fryktelig ofte.

Det er, tror jeg, et forklarings behov som kommer frem..
-jeg ble engasjert og sa ting som jeg i ettertid ikke engang husker,
på et møte vi hadde på jobb her om dagen...
Altså, det var meningen at vi alle skulle uttale oss om vi ville....
Men det er jo veldig greit å huske hva jeg selv mener om saker 
og også hvorfor jeg mener akkurat det....
Det er der jeg ikke henger med, følelsene tar over, 
jeg føler rett eller feil i forhold til ting...men ikke nødvendigvis grunnen.
-eller iallefall har jeg vondt for å forklare grunnen sånn på stående fot :)
-det er den jeg finne når jeg har skrevet og sortert alle tanker.....

Og dette innlegget ble bare rot...sikkert skrekkelig forvirrende...
-og joda, jeg vet jeg er litt merkelig...kanskje ikke riktig klok ;)
Men det gjør ikke noen ting, egentlig...så lenge jeg selv vet hvordan jeg er...
-og jeg har jo kjent MEG lenge faktisk..og er fremdeles min beste venn !
Nå tenker jeg det er best å sove en skvett...
-forhåpentligvis våkner jeg uten hodepine imorgen :)


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...