tirsdag 16. januar 2018

Heilt hysterisk gale....

Eg ser no at eg har laga ein egen kattegori for innlegg om "gjenbruk"...
-og der er da altso berre 4 posta....
Da e for gale, eg so gjenbruka støtt....
-eg har heilt gløymt å merka inneggena eg har skreve om da tidligare...
Da e jo sånn her at eg først ser ka eg har so kan brukast/eller kor da kan brukast.....
-eg har gjenbrukt både da eina og da andra av da eg har på nye måta dei siste årena....
Her eg bur no har et par av gardinene blitt gjenbrukt i heilt ny form sammen med...
-pynten i frå gardinene eg sydde av thaisike..
Gamle kjøkkenkroken er no stove møbel,...
- og oppbevaringsplassen frå gjesterommet er ekstra kjøkken skap/hyller her...
Eina kle hyllo mi(eg solgte deh andra) er no garderobe bokhylla til oppbevaring og litt pynt...

Eg solgte jo klestativet mitt og so no måtte eg altso investera i et kleskap...
-da har eg ikkje hatt på so lenge eg kan huska....
Ellers so har eg gjenbrukt da aller mesta av da eg eige å har...
(-eg fiksa tingana litt for at dei bedre ska passa inn når da føles nødvendig)
Her eg no bur har eg tenkt å forhøya salongborde mitt litt...
-eg ikkje har plass til spisebordet mitt..-og då da jo greiare om da blir litt høgaren en veldig lavt..
Om eg fiksa meg eteplass på kjøkkenet er endo ganske usikkert...
-i så fall kjem eg kanskje til å gjenbruka teino som pappa har laga og bruka den som bordsokkel..

Pappa hadde forresten blitt 87 år idag om han hadde levd...
-da har gått nesten 20 år no sio han la inn årana...-og eg savna han noke heise..-av og til...
Da hadde vert fint å fått visa han heile den fine bumpeflokken min...

Han blei aldrig "oldebest" i levande livet...
-eg inbilla meg han han hadde vert ein skikkelig super stolt og kul "odebest"  om han var her..
Da føles sårt...-og vemodigt...-at han ikkje blei med oss lenger inn i tio...
-men eg trur jo at han er der, ein eller annen plass og følge med på utviklingen av slekto videre....
Eg tenke han hadde vert stolt av flokken sin...-den er jo blitt ganske stor no etter kvart....
-alle er dei jo små avleggara av han..."Høvdingen" 

Et lys for deg i dag pappa...
.-du er veldig savna..-eg trur jo du følge med oss og kjenne til da allerede.....
Me møtes igjen ein gong i ei anna tid, -vil eg tru...
God bursdag til deg i frå meg og flokken min::-) -sant dei e fine:!!!4 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...