onsdag 12. desember 2012

"Ønske..ønske.. -rundt omkring..."


"-si meg fort hva du vil ha...."
Eh... -dette er noe fra en barnesang... jeg kunne en gang...
-men nå har jeg faktisk glemt hvordan den var....
Det handler altså om ønskelister... -eller mangel på sånne...
-eller hva jeg skal finne på iår... 
Planen er altså en julegave "kjøpe" tur imorgen...
-om det lar seg gjøre...

Idag har jeg vert hjemme fra jobb... -våknet med en intens hodepine... 
-ryggvondt... -og nå er jeg så varm at jeg nesten dåner...
 Innimellom sofasliting og soving... -funderer jeg da på disse julegavene...
 -og alt jeg egentlig skulle gjøre idag... 
  • hente medisinen min... 
  • bære ut av bilen..-den er full av saker etter utvaskingen...
  • hente noe "bestilt" på en butikk...
  • handle mat...-og grov salt så jeg ikke brekker nakken utenfor her... 
  • fullføre pynte kjøkken prosjektet...
  Bandt annet... -det er litt flere punkt på den listen...
-men alt var ikke planlagt å få tid til idag... 

Forresten så er jeg minst like vanskelig med ønskeliste som resten av flokken...
-de spør og graver... -og jeg svarer ikke...
Jeg lover å tenke på det... 
-når så ev. ønsker dukker opp forsvinner de like kjapt ut av hjernen igjen...
Men her er da noe jeg (mer eller mindre) behøver...

TV (he he) 
PC..-for min er halvveis ødelagt...
Vedkurv... -alla denne fra Bohus...eller en gammel kul kasse :)
 Denne kisten fra Living har jeg lyst på...-til lekekasse :)


Jeg kunne tenkt meg en sittebenk på badet her...
 
Aviskurv.. (Bohus) 
 Juleservise...-i år også :)
Vin... (-for vinhyllen er skrikende tom )
Gavekort på Bohus..-Living.. -eller Lagunen...
Black Design også forresten...-der selges jo Jule Serviset...
Oj.. -glemte nesten denne...
  
Med dette er ønskelisten levert... 
-nå er det store spørsmålet om jeg har vert snill nok ;)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...