fredag 10. februar 2012

Usj... osv...

Denne dagen setter jeg minus på positive ting...
Jeg har fått omgangsyke av den mindre snille typen...
-jeg våknet av det klokka tre på natten :(
Jeg evakuerte raskt hjem til meg selv.. (i bare pysj'en)
-ingen vil jo ha slikt i hus og jeg vil ikke risikere å smitte noen...-om det kan unngås...
Så her har jeg vert med usj og æsj siden da...
-det er vist ikke helt ferdig enda...
Jeg hadde litt håp siden noen salinas og litt sprite hadde holdt seg på plass noen timer...
-men så ombestemte de seg igjen :(
Har stort sett sovet mellom slagene....
-registrerte et lite glimt av en nydelig dag utenfor vinduet i en av mine våken stunder...
Jeg øver på påfyll i magen igjen nå.. -VELDIG forsiktig...

Så ønsker jeg alle (inklusive meg sev) en hyggeligere helg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Huff, da går år mellom kvart innlegg her

-sist gang var før pandemien… Me hadde vel fått med oss litt på nyhetene.. -om farlig sjukdom i Kina… Da er jo så langt vekke herifra… -så l...